Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 125 | 170 | 250 |
P-TRONIC | 168 | 229 | 336 |
Winst | 43 (34%) | 59 (35%) | 86 (34%) |
Eigenaar van een 318dA M sport 143 pk. Leasewagen. Ik durfde de powerbox niet meteen te plaatsen. Ik moest de hele tijd in sportmodus rijden om koppel te hebben en te kunnen optrekken. De auto is toch vrij zwaar. Ik heb daarom opnieuw contact met P-Tronic opgenomen (ik heb al 3 auto's met hun materiaal) om te weten of ik een kit op een leasewagen kon monteren. Ze hebben me uitgelegd dat hun systeem geen enkel spoor achterlaat. Ik heb dit gecontroleerd en het klopt. Daarna heb ik de P-Tronic powerbox van mijn serie 1 gehaald en in 2 minuten in de leasewagen gemonteerd. Hij gaat nu echt betere in de bochten, reageert ogenblikkelijk en inhalen is dolle pret geworden. Jurgo (Utrecht)
Over het algemeen was ik eigenlijk vrij tevreden over het vermogen van mijn F30 318 D GT 2.0 met 136 pk (automatische bak met 8 versnellingen). Een klein nadeel vond ik dat de overbrengingen van de versnellingsbak te lang waren, wat tot loom schakelen leidde. Een vriend van mij, die bij BMW in Bornem werkt, heeft me dan over jullie verteld en zei dat jullie al meer dan 15 jaar lang BMW's uitrusten. Ik ben op jullie website gaan rondsnuffelen. Daarna heb ik een aantal mails met Filip uitgewisseld en heb ik me laten verleiden. En nu heb ik de indruk met een M-versie te rijden, maar met nog meer souplesse. Aangezien ik nooit problemen met mijn P-Tronic heb gehad, kan ik geen oordeel geven over de dienst na verkoop. Tot nu toe ben ik zeer tevreden! Christophe (Mariakerke)
Ik wilde mezelf eindelijk eens een pleziertje gunnen en me een nieuwe auto cadeau doen. Toen ik hem zag, ben ik meteen voor de BMW 316d door de knieën gegaan. Wat rijgedrag, afwerking en geluiddemping betreft, heb ik er dan ook helemaal niets op aan te merken. Maar ik betreur mijn motorkeuze wel enorm. 116 pk, dat is echt niet voldoende. Ik was dus op zoek naar een oplossing en mijn concessiehouder heeft me een van uw reclamefolders laten zien. Ik heb hem geantwoord dat ik het wel eens wilde proberen en hij heeft de powerbox geïnstalleerd. Man, wat een hemelsbreed verschil! Eindelijk heb ik het gevoel volop van mijn investering te kunnen genieten. Mijn BMW trekt nu met plezier op. Op dat vlak zit ik minstens op het niveau van een 318d! Bovendien (en daar was ik wel wat bang voor) is de powerbox perfect compatibel met de automatische versnellingsbak, die ik al van bij het begin erg doeltreffend vond. Pierre S., Brussel
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer de 4 injectoren.
2. Verwijder de 4 pluggen en sluit deze aan op de box.
3. Sluit de box aan op de + en de – van de batterij.
4. Zet de box vast in de motorruimte.
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een stekker.
2. Knijp en verwijder deze stekker.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Plaats de box in de motorruimte.
1. Verwijder de motorkap en okaliseer een stekker.
2. Schuif de schuifregelaar en verwijder de stekker.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Zet de box vast en herplaats de motorkap.
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een ronde stekker.
2. Trek de ratel en draai de stekker om deze te verwijderen.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Koppelen aan de batterij en de powerbox vast zetten.
1. Lokaliseer 2 toegankelijke stekkers op de motor.
2. Verwijder de eerste en sluit de box erop aan in serie.
3. Herhaal deze aansluiting met de tweede stekker.
4. Plaats de box in de motorruimte.
De bestellingen via deze website worden behandeld zodra de betaling gevalideerd is. De verzending van de powerbox per koerierdienst (TNT) wordt overal ter wereld gratis aangeboden.
Als u niet 100% tevreden bent of als het product defect raakt in de eerste veertien dagen na ontvangst, dan mag u het terugsturen voor een terugbetaling of vervanging.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.