• Zoek een box :
  • Zoeken
  • Powerbox Bmw X3 xDrive 20d 163 pk

    -15%

    Alle commentaren zien

    Daling van het verbruik -15 %

      Kw pk Nm
    Serie 120 163 350
    P-TRONIC 157 214 439
    Winst 37 (31%) 51 (31%) 89 (25%)

    Beschrijving

    De powerboxen van P-Tronic voor turbodieselmotoren maken een winst tot 30% vermogen en tot 35% koppel mogelijk. Ze zorgen ook voor een verminderd dieselverbruik bij gelijkaardig rijgedrag. Deze prestatiewinsten vormen geen gevaar voor de mechanische onderdelen. P-Tronic overschrijdt nooit de normen die de constructeurs voorschrijven en laat alle oorspronkelijke veiligheidsinstellingen actief.

    Uw Bmw X3 verhoogt zijn prestaties met 51 pk en 89 Nm

    Met de PT-A-99768-powerbox van P-Tronic benut u het volledige potentieel van de xDrive 20d 163 pk dieselmotor van uw Bmw X3. Met deze box stijgt zijn vermogen tot 214 pk (+ 31%) terwijl het koppel met 25 % toeneemt. U vermindert ook het verbruik van uw SUV met 15 %.

    Beveiligde verbindingen

    De PT-A-99768-powerbox kan aan de van de common rail verbonden worden met de stekkers van de constructeur. Het is veilig voor uw Bmw, fungeert als een aangepaste externe herprogrammering en zorgt voor een optimale betrouwbaarheid.
    Klantenwaardering Montageschema Leveringsvoorwaarden Inwisselen en terugsturen
     

    Powerbox BMW 318d 122 pk

    Ik ben de zeer tevreden eigenaar van één van uw powerbox gemonteerd op een BMW 318d 122 pk van 2006 bravo! (...) Hoedje af voor uw product. Bart J., Zutendaal


     

    BMW 430i 252 pk: verrassend bij een laag toerental

    Ik heb wat nostalgie naar de 6 cilinder-in-lijnmotors, maar ik begrijp dat je met je tijd mee moet en de nieuwe milieunormen moet respecteren. Mijn BM reeks 4 (430i 252 pk) heeft zo 2 cilinders verloren. Ik heb mezelf dan maar een bak met 8 versnellingen cadeau gedaan en ook een van jullie powerboxen, aangezien jullie duidelijk op goede voet staan met de Beierse fabrikant (mooie referentie trouwens!). Bij een laag toerental is de motor echt verrassend en hij klimt probleemloos naar 6.500 toeren. De versnellingsbak is sneller, zacht, de sportmodus is ook echt sportief en de laatste versnellingen zijn iets minder lang. Kortom, bedankt! Geert M., (Zaltbommel)


     

    Een BMW 318d GT 136 pk die een M-versie is geworden

    Over het algemeen was ik eigenlijk vrij tevreden over het vermogen van mijn F30 318 D GT 2.0 met 136 pk (automatische bak met 8 versnellingen). Een klein nadeel vond ik dat de overbrengingen van de versnellingsbak te lang waren, wat tot loom schakelen leidde.
 Een vriend van mij, die bij BMW in Bornem werkt, heeft me dan over jullie verteld en zei dat jullie al meer dan 15 jaar lang BMW's uitrusten. Ik ben op jullie website gaan rondsnuffelen. Daarna heb ik een aantal mails met Filip uitgewisseld en heb ik me laten verleiden.
 En nu heb ik de indruk met een M-versie te rijden, maar met nog meer souplesse. Aangezien ik nooit problemen met mijn P-Tronic heb gehad, kan ik geen oordeel geven over de dienst na verkoop.
 Tot nu toe ben ik zeer tevreden! Christophe (Mariakerke)


    Zie andere meningen »

    » Voorbeeld 1 : Koppeling op de injectoren

    1. Verwijder de motorkap en lokaliseer de 4 injectoren.

    2. Verwijder de 4 pluggen en sluit deze aan op de box.

    3. Sluit de box aan op de + en de – van de batterij.

    4. Zet de box vast in de motorruimte.

     

    » Voorbeeld 2 : Koppeling op de common rail

    1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een stekker.

    2. Knijp en verwijder deze stekker.

    3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.

    4. Plaats de box in de motorruimte.

     

    » Voorbeeld 3 : Koppeling op de VP pomp

    1. Verwijder de motorkap en okaliseer een stekker.

    2. Schuif de schuifregelaar en verwijder de stekker.

    3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.

    4. Zet de box vast en herplaats de motorkap.

     

    » Voorbeeld 4 : Koppeling met de pompverstuiver

    1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een ronde stekker.

    2. Trek de ratel en draai de stekker om deze te verwijderen.

    3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.

    4. Koppelen aan de batterij en de powerbox vast zetten.

     

    » Voorbeeld 5 : Meervoudige koppelingen (minder dan 5% van de installaties)

    1. Lokaliseer 2 toegankelijke stekkers op de motor.

    2. Verwijder de eerste en sluit de box erop aan in serie.

    3. Herhaal deze aansluiting met de tweede stekker.

    4. Plaats de box in de motorruimte.

     

    De bestellingen via deze website worden behandeld zodra de betaling gevalideerd is. De verzending van de powerbox per koerierdienst (TNT) wordt overal ter wereld gratis aangeboden.

    Als u niet 100% tevreden bent of als het product defect raakt in de eerste veertien dagen na ontvangst, dan mag u het terugsturen voor een terugbetaling of vervanging.




    640.90 €
    754.00 €

    In voorraad - Gratis verzending voor alle landen ter wereld!

    Levering binnen 48 uur door TNT.

      
    Geproduceerd in België
    Kwaliteit gegarandeerd
      
    15 dagen bedenktijd
    Niet tevreden, geld terug
      
    Gratis levering
      
    Beveiligde betalingen
    Debitering bij verzending
      
    5 jaar garantie
      
    Kwaliteitshandvest e-commerce
    Vraag, advies, bestelling?
    +32.87.23.09.02 Prijs van een lokale telefoonoproep 7 dagen per week - 07.30 tot 20.30 uur
    Contact per mail en stel ons uw vragen
      

    Aanbieding -15 %

      

    Gratis levering

      

    Herprogrammeerbare box

      

    Verhoogde betrouwbaarheid van de motor

      

    Oorspronkelijke stekkers

      

    5 jaar garantie



    » Prijs
    © P-Tronic - Avenue Andromède, 12 - B-4802 Heusy - België

    Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.