• Zoek een box :
  • Zoeken
  • Powerbox Fiat Scudo 2.0 D Multijet 136 pk

    -15%

    Alle commentaren zien

    Daling van het verbruik -15 %

      Kw pk Nm
    Serie 100 136 320
    P-TRONIC 132 179 412
    Winst 32 (32%) 43 (32%) 92 (29%)

    Beschrijving

    De powerboxen van P-Tronic voor turbodieselmotoren maken een winst tot 30% vermogen en tot 35% koppel mogelijk. Ze zorgen ook voor een verminderd dieselverbruik bij gelijkaardig rijgedrag. Deze prestatiewinsten vormen geen gevaar voor de mechanische onderdelen. P-Tronic overschrijdt nooit de normen die de constructeurs voorschrijven en laat alle oorspronkelijke veiligheidsinstellingen actief.

    Uw Fiat Scudo verhoogt zijn prestaties met 43 pk en 92 Nm

    Met de PT-A-11461-powerbox van P-Tronic benut u het volledige potentieel van de 2.0 D Multijet 136 pk dieselmotor van uw Fiat Scudo. Met deze box stijgt zijn vermogen tot 179 pk (+ 32%) terwijl het koppel met 29 % toeneemt. U vermindert ook het verbruik van uw voertuig met 15 %.

    Beveiligde verbindingen

    De PT-A-11461-powerbox kan aan de van de common rail verbonden worden met de stekkers van de constructeur. Het is veilig voor uw Fiat, fungeert als een aangepaste externe herprogrammering en zorgt voor een optimale betrouwbaarheid.
    Klantenwaardering Montageschema Leveringsvoorwaarden Inwisselen en terugsturen
     

    Ik voel me zekerder

    Ik heb zopas uw product in mijn motorhome (Fiat Ducato 2.3 JTD 131 pk) geplaatst. Ik heb me laten helpen door een vriend omdat ik zelfs niet in staat ben om mijn koffer te openen, maar hij klaarde klus in 5 minuten. Het rijplezier is voor mij nu geweldig en ik voel me ook zekerder omdat ik voel dat ik over een zekere reserve aan vermogen beschik.   
 Luc F., Kontich.


     

    De powerbox die de Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 pk een make-over geeft

    Ik heb voor mijn Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 pk een powerbox van uw merk gekocht en ik wilde u laten weten wat ik ervan vind. De verkoper had me de powerbox aangeraden omdat de motor bij laag toerental te zwak was en te weinig vermogen had ten opzichte van het gewicht van de QQ. Met de powerbox merk je daar niets meer van! Het is nu niet alleen veel aangenamer rijden, maar ik ben ook onder de grens van 8 l per 100 km geraakt, wat voorheen ondenkbaar was en al zeker bij meer dan 130 km/uur, want dan is de TCE 115 van nature bijzonder gulzig. Bedankt ptronix! Alain F., Fallais - Braives (België)


     

    Ik had een Octavia 1.6 110 pk maar ik wilde meer

    Ik heb omwille van de prijs-prestatieverhouding voor deze Octavia 1.6.110 pk gekozen. Helaas is de motor wat luidruchtig als hij koud is en zijn de versnellingen vrij traag. Hij heeft hetzelfde motorblok als de 105 en met het aangepaste toerental win ik 5 pk.
Maar om de Greenline-motor ten volle te kunnen benutten, wilde ik nog meer, want ik wist dat er een reservevermogen was om nog meer te winnen. En dus heb ik contact opgenomen met P-Tronic. Mijn concessiehouder zei dat ze met hun powerbox de programmering van de motor konden bijstellen. Heel eenvoudig om zelf te monteren. Het verdict is simpel: ik heb het gevoel met een TDI 2.0 te rijden terwijl ik minder dan 4 L/100 Km verbruik! Hans A. (Leuven)


    Zie andere meningen »

    » Voorbeeld 1 : Koppeling op de injectoren

    1. Verwijder de motorkap en lokaliseer de 4 injectoren.

    2. Verwijder de 4 pluggen en sluit deze aan op de box.

    3. Sluit de box aan op de + en de – van de batterij.

    4. Zet de box vast in de motorruimte.

     

    » Voorbeeld 2 : Koppeling op de common rail

    1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een stekker.

    2. Knijp en verwijder deze stekker.

    3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.

    4. Plaats de box in de motorruimte.

     

    » Voorbeeld 3 : Koppeling op de VP pomp

    1. Verwijder de motorkap en okaliseer een stekker.

    2. Schuif de schuifregelaar en verwijder de stekker.

    3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.

    4. Zet de box vast en herplaats de motorkap.

     

    » Voorbeeld 4 : Koppeling met de pompverstuiver

    1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een ronde stekker.

    2. Trek de ratel en draai de stekker om deze te verwijderen.

    3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.

    4. Koppelen aan de batterij en de powerbox vast zetten.

     

    » Voorbeeld 5 : Meervoudige koppelingen (minder dan 5% van de installaties)

    1. Lokaliseer 2 toegankelijke stekkers op de motor.

    2. Verwijder de eerste en sluit de box erop aan in serie.

    3. Herhaal deze aansluiting met de tweede stekker.

    4. Plaats de box in de motorruimte.

     

    De bestellingen via deze website worden behandeld zodra de betaling gevalideerd is. De verzending van de powerbox per koerierdienst (TNT) wordt overal ter wereld gratis aangeboden.

    Als u niet 100% tevreden bent of als het product defect raakt in de eerste veertien dagen na ontvangst, dan mag u het terugsturen voor een terugbetaling of vervanging.




    640.90 €
    754.00 €

    In voorraad - Gratis verzending voor alle landen ter wereld!

    Levering binnen 48 uur door TNT.

      
    Geproduceerd in België
    Kwaliteit gegarandeerd
      
    15 dagen bedenktijd
    Niet tevreden, geld terug
      
    Gratis levering
      
    Beveiligde betalingen
    Debitering bij verzending
      
    5 jaar garantie
      
    Kwaliteitshandvest e-commerce
    Vraag, advies, bestelling?
    +32.87.23.09.02 Prijs van een lokale telefoonoproep 7 dagen per week - 07.30 tot 20.30 uur
    Contact per mail en stel ons uw vragen
      

    Aanbieding -15 %

      

    Gratis levering

      

    Herprogrammeerbare box

      

    Verhoogde betrouwbaarheid van de motor

      

    Oorspronkelijke stekkers

      

    5 jaar garantie



    » Prijs
    © P-Tronic - Avenue Andromède, 12 - B-4802 Heusy - België

    Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.