• Zoek een box :
  • Zoeken
  • Powerbox Porsche Panamera 3.0 S E-Hybrid 380 pk

    -15%

    Alle commentaren zien

    Daling van het verbruik -15 %

      Kw pk Nm
    Serie 279 380 440
    P-TRONIC 341 463 530
    Winst 62 (22%) 83 (22%) 90 (20%)

    Beschrijving

    Onze aanvullende benzine box optimaliseert de gehele injectie cyclus van uw motor om zijn volledige kracht beschikbaar te maken en de werking van de turbo te verbeteren. Deze box fungeert als een aangepaste motor herprogrammering.

    Alle veiligheid parameters worden behouden en de box is compatibel met eender welke versnellingsbak.

    Het verbruik wordt verminderd en de garantie van de fabrikant wordt bewaard door middel van onze "Plug & Drive" -systeem.

    Uw Porsche Panamera verhoogt zijn prestaties met 83 pk en 90 Nm

    Met de PT-A-96559-powerbox van P-Tronic benut u het volledige potentieel van de 3.0 S E-Hybrid 380 pk benzinemotor van uw Porsche Panamera. Met deze box stijgt zijn vermogen tot 463 pk (+ 22%) terwijl het koppel met 20 % toeneemt. U vermindert ook het verbruik van uw met 15 %.

    Beveiligde verbindingen

    De PT-A-96559-powerbox kan aan de van het injectiesysteem verbonden worden met de stekkers van de constructeur. Het is veilig voor uw Porsche, fungeert als een aangepaste externe herprogrammering en zorgt voor een optimale betrouwbaarheid.
    Klantenwaardering Montageschema Leveringsvoorwaarden Inwisselen en terugsturen
     

    Een BMW 318d GT 136 pk die een M-versie is geworden

    Over het algemeen was ik eigenlijk vrij tevreden over het vermogen van mijn F30 318 D GT 2.0 met 136 pk (automatische bak met 8 versnellingen). Een klein nadeel vond ik dat de overbrengingen van de versnellingsbak te lang waren, wat tot loom schakelen leidde.
 Een vriend van mij, die bij BMW in Bornem werkt, heeft me dan over jullie verteld en zei dat jullie al meer dan 15 jaar lang BMW's uitrusten. Ik ben op jullie website gaan rondsnuffelen. Daarna heb ik een aantal mails met Filip uitgewisseld en heb ik me laten verleiden.
 En nu heb ik de indruk met een M-versie te rijden, maar met nog meer souplesse. Aangezien ik nooit problemen met mijn P-Tronic heb gehad, kan ik geen oordeel geven over de dienst na verkoop.
 Tot nu toe ben ik zeer tevreden! Christophe (Mariakerke)


     

    Mijn VW Jetta 1.4 TSI 150 pk is een sportwagen geworden

    De TSI 150 van mijn Jetta is een beetje flauwtjes (dat is mijn persoonlijke mening). Bij overbelasting waagde ik het soms niet om in te halen, om veiligheidsredenen of gewoon om mezelf niet belachelijk te maken.
Ik heb voor de optie R-Line gekozen omdat die vrij sportief was maar ondanks de turbobenzinemotor is het toch eerder een stadswagen dan een sportwagen.
Maar het is een bedrijfswagen dus ik kan de motor niet laten herprogrammeren.
Mijn VW-concessiehouder vertelde me dat P-Tronic regelmatig wagens van zijn klanten uitrust. En op af en toe een klein afstelprobleempje na, zei hij dat zijn klanten altijd zeer tevreden zijn. Aangezien ik van nature nogal sceptisch ben, heb ik eerst op hun website nog wat meer informatie gezocht en dan heb ik de P-Tronic gekocht (in België geproduceerd). Voor mijn Jetta: + 48 pk en + 77 Nm.
Ik heb de kit goed ontvangen. In enkele minuten was hij geïnstalleerd (montageplan in 4 talen). Na amper 200 m was het resultaat al verbluffend! Hij houdt goed in de bochten, is soepeler aan een laag toerental en zelfs met 5 personen aan boord voel ik me nu echt alsof ik met een sportwagen rij. Ondanks het verhoogde vermogen, is het verbruik met de extra koppeling zelfs lichtjes gedaald. Ik heb trouwens een collega die jullie binnenkort zeker ook voor zijn Audi zal contacteren. Salko H. (Kopenhagen)


     

    Opinie powerbox Ford Ranger 3.2 TDCI

    Mijn eerste nieuwe auto! Mijn vorige auto was een sportwagen maar het gezin/werk hebben me in de richting van de Ford Ranger 3.2 TDCI 200 pk Wildtrack (dubbele cabine) gedreven. De verhouding gewicht/vermogen deed me een beetje huiveren en het verbruik was niet om over naar huis te schrijven. Maar goed, bij een voertuig van dat kaliber mag je geen mirakels verwachten. En toen vertelde mijn concessiehouder me over P-Tronic. Ik heb wat op hun website rondgekeken en daar stonden toch wel zeer indrukwekkende cijfers te lezen! Dat wilde ik natuurlijk met eigen ogen zien... Bovendien moet mijn wagen regelmatig een aanhangwagen met paarden trekken. Ongelofelijk, ik voel zelfs niet dat ik een aanhanger meeheb. De wagen reageert soepeler en sneller. Ik heb een afspraak gemaakt voor een test op de dynamometerbank en dit is het resultaat: + 45 pk en + 101 Nm koppel. Bijna zo goed als de cijfers die ze zelf aangeven (+52 pk en + 92 Nm). Een erg tof team met kennis van zaken. Ik heb kennis kunnen maken met Christophe (voormalig ingenieur bij BMW). Wat een team! Georges M., Chalaines (Frankrijk)


    Zie andere meningen »



    845.75 €
    995.00 €

    In voorraad - Gratis verzending voor alle landen ter wereld!

    Levering binnen 48 uur door TNT.

      
    Geproduceerd in België
    Kwaliteit gegarandeerd
      
    15 dagen bedenktijd
    Niet tevreden, geld terug
      
    Gratis levering
      
    Beveiligde betalingen
    Debitering bij verzending
      
    5 jaar garantie
      
    Kwaliteitshandvest e-commerce
    Vraag, advies, bestelling?
    +32.87.23.09.02 Prijs van een lokale telefoonoproep 7 dagen per week - 07.30 tot 20.30 uur
    Contact per mail en stel ons uw vragen
      

    Aanbieding -15 %

      

    Gratis levering

      

    Herprogrammeerbare box

      

    Verhoogde betrouwbaarheid van de motor

      

    Oorspronkelijke stekkers

      

    5 jaar garantie



    » Prijs
    © P-Tronic - Avenue Andromède, 12 - B-4802 Heusy - België

    Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.