Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 290 | 394 | 600 |
P-TRONIC | 360 | 489 | 739 |
Winst | 70 (24%) | 95 (24%) | 139 (23%) |
Na 90.000 km met mijn BMW 118d 143 pk te hebben afgelegd, heb ik echt niets aan te merken op het pure rijplezier dat de P-Tronic powerbox mij verschaft. Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad. Ik ben er dan ook heel tevreden over. Binnen enkele maanden ga ik mijn nieuwe wagen kiezen, in functie van mijn P-Tronic. Mark (Assen)
De powerbox is echt een groot voordeel. Hij was heel eenvoudig op mijn BMW 320i 184 pk te installeren, met een duidelijk montageplan en standaard aansluitingen. De oorspronkelijke instellingen lagen mij persoonlijk niet. Ik heb daarom contact opgenomen met jullie (uiterst sympathieke) technische dienst en die hebben me een kleine aanpassing voorgesteld. Ik ben zeer tevreden over het product en over de service. De maximumkoppel komt heel snel vrij. Het is altijd aangenaam rijden. En mijn 2 L 4 cilinders kan niet wachten om ertegenaan te gaan! Je hoeft niet langer in een 328 i te investeren om power te voelen! Nog een laatste opmerking: mijn verbruik komt overeen met de waarden van een BMW. In werkelijkheid verbruikte ik zonder de P-Tronic powerbox een liter meer. Carl (Amsterdam)
Ik heb wat nostalgie naar de 6 cilinder-in-lijnmotors, maar ik begrijp dat je met je tijd mee moet en de nieuwe milieunormen moet respecteren. Mijn BM reeks 4 (430i 252 pk) heeft zo 2 cilinders verloren. Ik heb mezelf dan maar een bak met 8 versnellingen cadeau gedaan en ook een van jullie powerboxen, aangezien jullie duidelijk op goede voet staan met de Beierse fabrikant (mooie referentie trouwens!). Bij een laag toerental is de motor echt verrassend en hij klimt probleemloos naar 6.500 toeren. De versnellingsbak is sneller, zacht, de sportmodus is ook echt sportief en de laatste versnellingen zijn iets minder lang. Kortom, bedankt! Geert M., (Zaltbommel)
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer de 4 injectoren.
2. Verwijder de 4 pluggen en sluit deze aan op de box.
3. Sluit de box aan op de + en de – van de batterij.
4. Zet de box vast in de motorruimte.
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een stekker.
2. Knijp en verwijder deze stekker.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Plaats de box in de motorruimte.
1. Verwijder de motorkap en okaliseer een stekker.
2. Schuif de schuifregelaar en verwijder de stekker.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Zet de box vast en herplaats de motorkap.
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een ronde stekker.
2. Trek de ratel en draai de stekker om deze te verwijderen.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Koppelen aan de batterij en de powerbox vast zetten.
1. Lokaliseer 2 toegankelijke stekkers op de motor.
2. Verwijder de eerste en sluit de box erop aan in serie.
3. Herhaal deze aansluiting met de tweede stekker.
4. Plaats de box in de motorruimte.
De bestellingen via deze website worden behandeld zodra de betaling gevalideerd is. De verzending van de powerbox per koerierdienst (TNT) wordt overal ter wereld gratis aangeboden.
Als u niet 100% tevreden bent of als het product defect raakt in de eerste veertien dagen na ontvangst, dan mag u het terugsturen voor een terugbetaling of vervanging.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.