Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 66 | 90 | 135 |
P-TRONIC | 87 | 118 | 177 |
Winst | 21 (32%) | 28 (31%) | 42 (31%) |
Goedenavond,Het inbouwen van de Powerbox is geslaagd (voor BMW 535d 272 pk). Ik ben zeer onder de indruk van de prestaties! Wat een raket. Een "andere auto" inderdaad. Bijna niet voor te stellen dat het zoveel scheelt in vermogen.Van de BMW garage hoorde ik dat het niet zoveel kwaad kan voor de motor, maar dat alles wat eerder slijt omdat er grotere krachten op komen te staan. Lijkt me een logisch verhaal. (…)Ik wil jullie bedanken voor de goede service en het geweldige product. Hartelijke groet, Frank W., WH Eemnes, The Netherland
De TSI 150 van mijn Jetta is een beetje flauwtjes (dat is mijn persoonlijke mening). Bij overbelasting waagde ik het soms niet om in te halen, om veiligheidsredenen of gewoon om mezelf niet belachelijk te maken. Ik heb voor de optie R-Line gekozen omdat die vrij sportief was maar ondanks de turbobenzinemotor is het toch eerder een stadswagen dan een sportwagen. Maar het is een bedrijfswagen dus ik kan de motor niet laten herprogrammeren. Mijn VW-concessiehouder vertelde me dat P-Tronic regelmatig wagens van zijn klanten uitrust. En op af en toe een klein afstelprobleempje na, zei hij dat zijn klanten altijd zeer tevreden zijn. Aangezien ik van nature nogal sceptisch ben, heb ik eerst op hun website nog wat meer informatie gezocht en dan heb ik de P-Tronic gekocht (in België geproduceerd). Voor mijn Jetta: + 48 pk en + 77 Nm. Ik heb de kit goed ontvangen. In enkele minuten was hij geïnstalleerd (montageplan in 4 talen). Na amper 200 m was het resultaat al verbluffend! Hij houdt goed in de bochten, is soepeler aan een laag toerental en zelfs met 5 personen aan boord voel ik me nu echt alsof ik met een sportwagen rij. Ondanks het verhoogde vermogen, is het verbruik met de extra koppeling zelfs lichtjes gedaald. Ik heb trouwens een collega die jullie binnenkort zeker ook voor zijn Audi zal contacteren. Salko H. (Kopenhagen)
Voor mij was brandstofbesparing lucht (Citroën C4 1.6 HDi 90 pk) . Maar ik verbruik nu bijna 1 liter minder per 100 km. Jules F., Waver.
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer de 4 injectoren.
2. Verwijder de 4 pluggen en sluit deze aan op de box.
3. Sluit de box aan op de + en de – van de batterij.
4. Zet de box vast in de motorruimte.
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een stekker.
2. Knijp en verwijder deze stekker.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Plaats de box in de motorruimte.
1. Verwijder de motorkap en okaliseer een stekker.
2. Schuif de schuifregelaar en verwijder de stekker.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Zet de box vast en herplaats de motorkap.
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een ronde stekker.
2. Trek de ratel en draai de stekker om deze te verwijderen.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Koppelen aan de batterij en de powerbox vast zetten.
1. Lokaliseer 2 toegankelijke stekkers op de motor.
2. Verwijder de eerste en sluit de box erop aan in serie.
3. Herhaal deze aansluiting met de tweede stekker.
4. Plaats de box in de motorruimte.
De bestellingen via deze website worden behandeld zodra de betaling gevalideerd is. De verzending van de powerbox per koerierdienst (TNT) wordt overal ter wereld gratis aangeboden.
Als u niet 100% tevreden bent of als het product defect raakt in de eerste veertien dagen na ontvangst, dan mag u het terugsturen voor een terugbetaling of vervanging.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.