• Zoek een box :
  • Zoeken
  • Powerbox Kia Pro Ceed 1.0 T-GDI 120 pk

    -15%

    Alle commentaren zien

    Daling van het verbruik -15 %

      Kw pk Nm
    Serie 88 120 171
    P-TRONIC 118 160 238
    Winst 30 (34%) 40 (33%) 67 (39%)

    Beschrijving

    Onze aanvullende benzine box optimaliseert de gehele injectie cyclus van uw motor om zijn volledige kracht beschikbaar te maken en de werking van de turbo te verbeteren. Deze box fungeert als een aangepaste motor herprogrammering.

    Alle veiligheid parameters worden behouden en de box is compatibel met eender welke versnellingsbak.

    Het verbruik wordt verminderd en de garantie van de fabrikant wordt bewaard door middel van onze "Plug & Drive" -systeem.

    Uw Kia Pro Ceed verhoogt zijn prestaties met 40 pk en 67 Nm

    Met de PT-A-58587-powerbox van P-Tronic benut u het volledige potentieel van de 1.0 T-GDI 120 pk benzinemotor van uw Kia Pro Ceed. Met deze box stijgt zijn vermogen tot 160 pk (+ 33%) terwijl het koppel met 39 % toeneemt. U vermindert ook het verbruik van uw auto met 15 %.

    Beveiligde verbindingen

    De PT-A-58587-powerbox kan aan de van het injectiesysteem verbonden worden met de stekkers van de constructeur. Het is veilig voor uw Kia, fungeert als een aangepaste externe herprogrammering en zorgt voor een optimale betrouwbaarheid.
    Klantenwaardering Montageschema Leveringsvoorwaarden Inwisselen en terugsturen
     

    Powerbox op Kia Sorento2.5 CRDI

    Ik ben een gelukkige eigenaar van een Kia Sorento, ik woon in een warm land en rijd constant met airco. Het verbruik is navenant, maar het is aangenaam. Ik heb de wagen drie maanden geleden gekocht, heb 6000 km op de teller en ben zeer tevreden. Ik heb een controle gehad op 1000 km en een onderhoud op 5000 (olie en controle), voor een factuurbedrag van 159 euro. Je moet weten dat de motor 8,2 liter olie bevat met filter. Dit is misschien veel, maar is ook een bewijs van veiligheid. De frequentie van het onderhoud is de volgende: 1000 – 5000 – 15000 – en dan iedere 15000. De  Kia Sorento is nog aangenamer geworden nadat ik een P-Tronic box heb gemonteerd (www.ptronic.com). Ik moet de motor niet langer aansporen om hem te laten vooruitgaan in moeilijke omstandigheden. De wagen rijdt zelf, in totale stilte. De versnellingswisselingen zijn vlotter en progressief. Je gaat van 0 naar 100 zonder bijna te versnellen, en zeer vlug. De versnelling gebeurt met kracht en de vierde gaat zeer snel terwijl je lang in tweede en derde kunt blijven. Dieselmotoren zijn niet brutaal. Je moet er rustig mee rijden en de onderhoudsbeurten nauwgezet volgen. De powerbox is geen competitieaccessoire, maar geeft meer rijplezier en zorgt voor een indruk van rustige kracht. Hij staat ook toe om brutale chauffeurs stof te doen happen. Tot binnenkort.   
 Martin, zuiden van Frankrijk.


     

    BMW 420d 163 pk: 46 pk extra

    Omwille van fiscale redenen (ik woon helaas niet langer in Vlaanderen) heb ik geopteerd voor de (Belgische) versie van de 420d van 163 pk met "Sportpack". Hij zag er goed uit, maar er zit geen pit in. Volgens BMW heeft hij vanaf 1.750 toeren een koppel van 380 Nm, maar daar merk ik achter het stuur niets van. Ik kende P-Tronic al omdat mijn broer daar klant was, maar ik was absoluut tegen het idee om iets aan mijn motor te veranderen. Vroeger heb ik eens een motor uit een 5 reeks laten herprogrammeren en daarna ben ik verschillende keren op de autosnelweg mee in panne gevallen. Ook het systeem van die powerbox sprak mij niet echt aan. Maar ik heb het toch willen proberen. Aangezien ik al over P-Tronic had gehoord, heb ik dan maar voor dat merk gekozen. Op hun website geven ze 51 pk door. Met een sportief chassis als het mijne, had ik er liever 100 gehad! Bon, ik installeer de powerbox en alles werkt. Geen lichtjes op het dashboard die gaan flikkeren. Ik start en ik moet toegeven dat je het verschil van bij de eerste meters al voelt. Nadat ik er een week mee had rondgereden, heb ik door een concurrent bij mij in de buurt een vermogentest laten uitvoeren. Het verdict: + 46 pk en + 99 Nm. Dat is slechts iets minder dan wat wordt beloofd. Ik heb net de kaap van de 40.000 km overschreden en er is geen vuiltje aan de lucht. Michel (Marche-En-Famenne) 


     

    Meer koppel, minder verbruik in Claas Ares 816

    De powerbox is super efficiënt op mijn Claas Ares 816 156 pk trekker. Ik heb meer koppel bij lage toerentallen, geen versnelling bij het schakelen en een lager brandstofverbruik. Kortom, allemaal positieve dingen! Deze booster is echt superieur aan de box van een concurrent die ik op een van mijn andere tractoren heb geïnstalleerd. Ik raad de P-TRONIC merkboosters aan Laurent B, Simencourt


    Zie andere meningen »



    845.75 €
    995.00 €

    In voorraad - Gratis verzending voor alle landen ter wereld!

    Levering binnen 48 uur door TNT.

      
    Geproduceerd in België
    Kwaliteit gegarandeerd
      
    15 dagen bedenktijd
    Niet tevreden, geld terug
      
    Gratis levering
      
    Beveiligde betalingen
    Debitering bij verzending
      
    5 jaar garantie
      
    Kwaliteitshandvest e-commerce
    Vraag, advies, bestelling?
    +32.87.23.09.02 Prijs van een lokale telefoonoproep 7 dagen per week - 07.30 tot 20.30 uur
    Contact per mail en stel ons uw vragen
      

    Aanbieding -15 %

      

    Gratis levering

      

    Herprogrammeerbare box

      

    Verhoogde betrouwbaarheid van de motor

      

    Oorspronkelijke stekkers

      

    5 jaar garantie



    » Prijs
    © P-Tronic - Avenue Andromède, 12 - B-4802 Heusy - België

    Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.