| Kw | pk | Nm | |
|---|---|---|---|
| Serie | 118 | 160 | 0 |
| P-TRONIC | 160 | 218 | 0 |
| Winst | 42 (36%) | 58 (36%) | 0 (0%) |
De 110-motor van mijn Megane is te lineair, hij trekt traag op en de versnellingsbak blijft wat hangen. Na enkele weken heb ik mij een tweedehandse powerbox van P-Tronic aangeschaft. Voordien was die op een Clio 1,5 dci gemonteerd. In een mum van tijd was hij heel discreet in het motorvak geïnstalleerd. Met zijn P-Tronic is mijn Megane is niet meer te stoppen... Chris Q. (Boom)
Mijn eerste P-Tronic gekocht en absoluut niet ontgoocheld. Mijn Polo 1.2 TSI 110 trekt uitstekend op (als een 150 pk). Met een volle tank rij ik nu 900 km. Mijn vorige wagen was een 130. 110 benzine, da's maar slapjes… Ik raad iedereen aan een paar euro in een P-Tronic te investeren! Andreas J. (Athene)
Mijn Vivaro was een beetje beperkt op het vlak van vermogen, vooral beladen. Dankzij de P-Tronic kit heeft de wagen meer ademruimte, vooral op hellingen. Er is ook meer koppel, wat ik vooral aangenaam vind voor het rijden in de stad. Christophe G., Verviers.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.