| Kw | pk | Nm | |
|---|---|---|---|
| Serie | 62 | 84 | 363 |
| P-TRONIC | 80 | 109 | 447 |
| Winst | 18 (29%) | 25 (30%) | 84 (23%) |
Mijn huidige en mijn vorige volvo S60 waren allebei voorzien van p-tronic powerbox, ondanks common rail motor. Uiterst tevreden van, vermogen en koppel stijgen, verbruik zakt. Enorm soepel rijden. (...) In totaal al 180 000 km met box gereden zonder de minste problemen. Thor, www.autoforum.be
Ik rijd ieder jaar 80.000 km met mijn Saab 9.3 en ik heb de P-Tronic chip gekocht omdat ik naar verluid brandstof zou kunnen besparen. Ik heb de box zelf geplaatst en na 6 maanden (41.000 km), had ik hem al terugverdiend. Dan spreek ik nog niet eens over de vermogenstoename: van 150 naar 194 pk. Fenomenaal! Franck H., Oostende.
Wat een verschil op de Hilux VIII 150 pk ! Uw powerbox compenseert voor een groot deel de gewichtstoename van het model en vooral de oorspronkelijke vermogensdaling. Tot slot, ik vind sensaties in mijn pick-up en een redelijke consumptie, dank u. Steve H., Blois
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.