• Zoek een box :
  • Zoeken
  • Powerbox Peugeot 5008 I 2.0 HDi 163 pk

    -15%

    Alle commentaren zien

    Daling van het verbruik -15 %

      Kw pk Nm
    Serie 120 163 340
    P-TRONIC 156 212 434
    Winst 36 (30%) 49 (30%) 94 (28%)

    Beschrijving

    De powerboxen van P-Tronic voor turbodieselmotoren maken een winst tot 30% vermogen en tot 35% koppel mogelijk. Ze zorgen ook voor een verminderd dieselverbruik bij gelijkaardig rijgedrag. Deze prestatiewinsten vormen geen gevaar voor de mechanische onderdelen. P-Tronic overschrijdt nooit de normen die de constructeurs voorschrijven en laat alle oorspronkelijke veiligheidsinstellingen actief.

    Uw Peugeot 5008 I verhoogt zijn prestaties met 49 pk en 94 Nm

    Met de PT-A-99620-powerbox van P-Tronic benut u het volledige potentieel van de 2.0 HDi 163 pk dieselmotor van uw Peugeot 5008 I. Met deze box stijgt zijn vermogen tot 212 pk (+ 30%) terwijl het koppel met 28 % toeneemt. U vermindert ook het verbruik van uw MPV met 15 %.

    Beveiligde verbindingen

    De PT-A-99620-powerbox kan aan de van de common rail verbonden worden met de stekkers van de constructeur. Het is veilig voor uw Peugeot, fungeert als een aangepaste externe herprogrammering en zorgt voor een optimale betrouwbaarheid.
    Klantenwaardering Montageschema Leveringsvoorwaarden Inwisselen en terugsturen
     

    Veel lager verbruik op de Peugeot Boxer 3.0 HDi 177 pk

    Ik heb mijn bedrijfswagen gekocht toen hij al 84.000 km op de teller had. Ik leg veel grote afstanden af. Daarom was ik op zoek naar een oplossing om het verbruik te verminderen. Mijn concessiehouder heeft me uw powerbox verkocht (sorry maar ik hou er niet van om online te kopen). Ik had al diverse gelijkaardige systemen geprobeerd en was dan ook sceptisch. Maar nu de P-Tronic is gemonteerd, kan ik u wel mijn mening geven: Mijn verbruik is met 2,5 l gedaald. En als kers op de taart is mijn Boxer 3.0 HDI nu veel soepeler en kan ik dankzij zijn extra vermogen nu makkelijker in het verkeer laveren. Dit gevoel van veiligheid is onbetaalbaar. Ah ja, het enige minpuntje: uw product kost wel een bom duiten. Gelukkig geldt er een garantie van 5 jaar. Tot binnenkort, Dirk (Alkmaar)


     

    BMW 420d 163 pk: 46 pk extra

    Omwille van fiscale redenen (ik woon helaas niet langer in Vlaanderen) heb ik geopteerd voor de (Belgische) versie van de 420d van 163 pk met "Sportpack". Hij zag er goed uit, maar er zit geen pit in. Volgens BMW heeft hij vanaf 1.750 toeren een koppel van 380 Nm, maar daar merk ik achter het stuur niets van. Ik kende P-Tronic al omdat mijn broer daar klant was, maar ik was absoluut tegen het idee om iets aan mijn motor te veranderen. Vroeger heb ik eens een motor uit een 5 reeks laten herprogrammeren en daarna ben ik verschillende keren op de autosnelweg mee in panne gevallen. Ook het systeem van die powerbox sprak mij niet echt aan. Maar ik heb het toch willen proberen. Aangezien ik al over P-Tronic had gehoord, heb ik dan maar voor dat merk gekozen. Op hun website geven ze 51 pk door. Met een sportief chassis als het mijne, had ik er liever 100 gehad! Bon, ik installeer de powerbox en alles werkt. Geen lichtjes op het dashboard die gaan flikkeren. Ik start en ik moet toegeven dat je het verschil van bij de eerste meters al voelt. Nadat ik er een week mee had rondgereden, heb ik door een concurrent bij mij in de buurt een vermogentest laten uitvoeren. Het verdict: + 46 pk en + 99 Nm. Dat is slechts iets minder dan wat wordt beloofd. Ik heb net de kaap van de 40.000 km overschreden en er is geen vuiltje aan de lucht. Michel (Marche-En-Famenne) 


     

    Powerbox op Kia Sorento2.5 CRDI

    Ik ben een gelukkige eigenaar van een Kia Sorento, ik woon in een warm land en rijd constant met airco. Het verbruik is navenant, maar het is aangenaam. Ik heb de wagen drie maanden geleden gekocht, heb 6000 km op de teller en ben zeer tevreden. Ik heb een controle gehad op 1000 km en een onderhoud op 5000 (olie en controle), voor een factuurbedrag van 159 euro. Je moet weten dat de motor 8,2 liter olie bevat met filter. Dit is misschien veel, maar is ook een bewijs van veiligheid. De frequentie van het onderhoud is de volgende: 1000 – 5000 – 15000 – en dan iedere 15000. De  Kia Sorento is nog aangenamer geworden nadat ik een P-Tronic box heb gemonteerd (www.ptronic.com). Ik moet de motor niet langer aansporen om hem te laten vooruitgaan in moeilijke omstandigheden. De wagen rijdt zelf, in totale stilte. De versnellingswisselingen zijn vlotter en progressief. Je gaat van 0 naar 100 zonder bijna te versnellen, en zeer vlug. De versnelling gebeurt met kracht en de vierde gaat zeer snel terwijl je lang in tweede en derde kunt blijven. Dieselmotoren zijn niet brutaal. Je moet er rustig mee rijden en de onderhoudsbeurten nauwgezet volgen. De powerbox is geen competitieaccessoire, maar geeft meer rijplezier en zorgt voor een indruk van rustige kracht. Hij staat ook toe om brutale chauffeurs stof te doen happen. Tot binnenkort.   
 Martin, zuiden van Frankrijk.


    Zie andere meningen »



    640.90 €
    754.00 €

    In voorraad - Gratis verzending voor alle landen ter wereld!

    Levering binnen 48 uur door TNT.

      
    Geproduceerd in België
    Kwaliteit gegarandeerd
      
    15 dagen bedenktijd
    Niet tevreden, geld terug
      
    Gratis levering
      
    Beveiligde betalingen
    Debitering bij verzending
      
    5 jaar garantie
      
    Kwaliteitshandvest e-commerce
    Vraag, advies, bestelling?
    +32.87.23.09.02 Prijs van een lokale telefoonoproep 7 dagen per week - 07.30 tot 20.30 uur
    Contact per mail en stel ons uw vragen
      

    Aanbieding -15 %

      

    Gratis levering

      

    Herprogrammeerbare box

      

    Verhoogde betrouwbaarheid van de motor

      

    Oorspronkelijke stekkers

      

    5 jaar garantie



    » Prijs
    © P-Tronic - Avenue Andromède, 12 - B-4802 Heusy - België

    Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.