| Kw | pk | Nm | |
|---|---|---|---|
| Serie | 81 | 110 | 235 |
| P-TRONIC | 108 | 147 | 305 |
| Winst | 27 (33%) | 37 (34%) | 70 (30%) |
Oorspronkelijk 75 pk op mijn Ibiza (1.2 TDI), da's niet veel… Als ik wil inhalen, moet ik terugschakelen en op snelheid komen. 't Was soms nipt. Daarom heb ik besloten jullie veelbesproken systeem te monteren. Het verschil is duidelijk: reactietijd van de turbo, geruststellend schakelen. Wat verbruik betreft, is er geen verschil. Volgens jullie zou het verbruik dalen, maar ik veronderstel dat het verbruik van mijn1.2 TDI moeilijk nog beter kan. Na 2 jaar heb ik de powerbox in garantie teruggestuurd (ik merkte het effect er niet langer van). Drie dagen later had ik al een nieuwe ontvangen! Bedankt voor jullie professionaliteit. Olivier (Gouda)
Ik heb lang getwijfeld tussen een Mercedes 200 CDI en 220 CDI. Toen ik me informeerde besefte ik dat het enige verschil de programmering is van de injectie. Ik heb dus het kleinere model gekocht en een powerbox. In plaats van 2.200 EUR voor het hogere model, heb ik er slechts 530 uitgegeven voor hetzelfde resultaat. Carlo W., Luxembourg.
Ik voel grote sensaties met uw powerbox op mijn Toyota Hilux 2.4D die ik erg ondermaats van afkomst vond. Vroeger had ik een DMax die al zwak was, maar de Hilux 2.4 is nog erger. Ik heb gekozen voor de Hilux die ik comfortabeler vind dan de concurrerende pick-ups die ik heb getest. Ik had gehoord dat het misschien snel uit zou komen in 2.8, maar omdat ik snel moest beslissen, kocht ik de 2.4 D toch. Blij dat ik de oplossing heb gevonden om hem "wakker te maken". Met de 200 pk en 500 Nm van de box is het niet meer hetzelfde! Emile S., Agen
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.