Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 110 | 150 | 240 |
P-TRONIC | 151 | 205 | 325 |
Winst | 41 (37%) | 55 (37%) | 85 (35%) |
De TSI 150 van mijn Jetta is een beetje flauwtjes (dat is mijn persoonlijke mening). Bij overbelasting waagde ik het soms niet om in te halen, om veiligheidsredenen of gewoon om mezelf niet belachelijk te maken. Ik heb voor de optie R-Line gekozen omdat die vrij sportief was maar ondanks de turbobenzinemotor is het toch eerder een stadswagen dan een sportwagen. Maar het is een bedrijfswagen dus ik kan de motor niet laten herprogrammeren. Mijn VW-concessiehouder vertelde me dat P-Tronic regelmatig wagens van zijn klanten uitrust. En op af en toe een klein afstelprobleempje na, zei hij dat zijn klanten altijd zeer tevreden zijn. Aangezien ik van nature nogal sceptisch ben, heb ik eerst op hun website nog wat meer informatie gezocht en dan heb ik de P-Tronic gekocht (in België geproduceerd). Voor mijn Jetta: + 48 pk en + 77 Nm. Ik heb de kit goed ontvangen. In enkele minuten was hij geïnstalleerd (montageplan in 4 talen). Na amper 200 m was het resultaat al verbluffend! Hij houdt goed in de bochten, is soepeler aan een laag toerental en zelfs met 5 personen aan boord voel ik me nu echt alsof ik met een sportwagen rij. Ondanks het verhoogde vermogen, is het verbruik met de extra koppeling zelfs lichtjes gedaald. Ik heb trouwens een collega die jullie binnenkort zeker ook voor zijn Audi zal contacteren. Salko H. (Kopenhagen)
Ik zou liegen als ik zei dat de 2.0 TDI 150 pk van de Passat geen goede motor was. Hij trekt vrij indrukwekkend op, ik zou zelfs zeggen dat hij zelden teleurstelt. Maar wij zuiderlingen, wij willen altijd nog net iets meer... en dus heb ik jullie powerbox gekocht. Echt niet te geloven. Ik heb gewoon het gevoel dat mijn gezinswagen een raceauto is geworden! En ondanks mijn "sportieve" rijstijl blijft mijn verbruik binnen de normen. Ik beveel de powerbox aan iedereen aan. Anatole G., Lodève
Ik ben van een VW polo 1,9 tdi 100 pk op deze Golf 1.9 Tdi 90 pk overgeschakeld. Als ik de twee met elkaar vergelijk, moet ik zeggen dat de 90-versie veel kortademiger en luidruchtiger is. Ik heb P-Tronic's externe herprogrammatie van de motor uitgevoerd. Met zijn extra koppel en zijn ongedurigheid (zo heb ik het graag) lijkt het alsof mijn golf meer vermogen heeft dan mijn BMW 120D, die nochtans 177 pk heeft. Het materiaal is betrouwbaar en ik heb geen enkel probleem gehad. Peter D. (Hasselt)
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer de 4 injectoren.
2. Verwijder de 4 pluggen en sluit deze aan op de box.
3. Sluit de box aan op de + en de – van de batterij.
4. Zet de box vast in de motorruimte.
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een stekker.
2. Knijp en verwijder deze stekker.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Plaats de box in de motorruimte.
1. Verwijder de motorkap en okaliseer een stekker.
2. Schuif de schuifregelaar en verwijder de stekker.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Zet de box vast en herplaats de motorkap.
1. Verwijder de motorkap en lokaliseer een ronde stekker.
2. Trek de ratel en draai de stekker om deze te verwijderen.
3. Maak de koppeling met de pluggen van de box.
4. Koppelen aan de batterij en de powerbox vast zetten.
1. Lokaliseer 2 toegankelijke stekkers op de motor.
2. Verwijder de eerste en sluit de box erop aan in serie.
3. Herhaal deze aansluiting met de tweede stekker.
4. Plaats de box in de motorruimte.
De bestellingen via deze website worden behandeld zodra de betaling gevalideerd is. De verzending van de powerbox per koerierdienst (TNT) wordt overal ter wereld gratis aangeboden.
Als u niet 100% tevreden bent of als het product defect raakt in de eerste veertien dagen na ontvangst, dan mag u het terugsturen voor een terugbetaling of vervanging.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.