• Zoek een box :
  • Zoeken
  • Ik heb uw box gekocht om het brandstofverbruik van mijn Ranger 3.2 TDCI te verminderen. Ik verwachtte beter, maar ik ging van 10,5 l naar ongeveer 9 l toch. Aangezien ik 30.000 per jaar verdien, zal ik het in iets meer dan een jaar hebben afgeschreven, wat niet slecht is.

    Emile C., Arlon

    © P-Tronic - Speed-up SRL - Avenue des Tilleuls 8/1C - 4802 Verviers - België - BTW : BE 0477.924.839

    Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.