Warning: Division by zero in /home/ptroniclifting1/www/models/Templates.php on line 607 Warning: Division by zero in /home/ptroniclifting1/www/models/Cars.php on line 482
Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 381 | 518 | 0 |
P-TRONIC | 512 | 696 | 3382 |
Winst | 131 (34%) | 178 (34%) | 3382 (0%) |
Na 90.000 km met mijn BMW 118d 143 pk te hebben afgelegd, heb ik echt niets aan te merken op het pure rijplezier dat de P-Tronic powerbox mij verschaft. Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad. Ik ben er dan ook heel tevreden over. Binnen enkele maanden ga ik mijn nieuwe wagen kiezen, in functie van mijn P-Tronic. Mark (Assen)
Oorspronkelijk 75 pk op mijn Ibiza (1.2 TDI), da's niet veel… Als ik wil inhalen, moet ik terugschakelen en op snelheid komen. 't Was soms nipt. Daarom heb ik besloten jullie veelbesproken systeem te monteren. Het verschil is duidelijk: reactietijd van de turbo, geruststellend schakelen. Wat verbruik betreft, is er geen verschil. Volgens jullie zou het verbruik dalen, maar ik veronderstel dat het verbruik van mijn1.2 TDI moeilijk nog beter kan. Na 2 jaar heb ik de powerbox in garantie teruggestuurd (ik merkte het effect er niet langer van). Drie dagen later had ik al een nieuwe ontvangen! Bedankt voor jullie professionaliteit. Olivier (Gouda)
Ik hou van mijn Ranger Raptor, maar ik hoopte op een optreden in lijn met zijn uiterlijk. Maar in gebruik blijkt de 213 pk 2.0 net genoeg te zijn... Een vriend van mij heeft je powerbox aanbevolen en ik moet toegeven dat het het spel volledig verandert als het gaat om de prestaties! Nu hou ik hem altijd onder het pedaal, wat waarschijnlijk ook verklaart waarom de motor minder luidruchtig is. Het feit dat de box op alle 6 rijmodi werkt is ook zeer merkbaar. Dat is het, ik wilde mijn getuigenis geven. Nog een prettige dag. Cédric V., Montpellier
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.