Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 165 | 225 | 0 |
P-TRONIC | 241 | 328 | 0 |
Winst | 76 (46%) | 103 (46%) | 0 (0%) |
Met uw powerbox is mijn Toyota RAV4 2.0 D4D toegenomen tot 142 pk en 320 Nm koppel en ik kan u vertellen dat het heel hard duwen is en dit alles zonder de lineariteit van de motor te verliezen. Er is niets veranderd in de turbodruk, alleen het mengsel is aangepast zodat mijn dealer mijn auto blijft garanderen. Ik ben zo tevreden dat ik direct een powerbox op mijn kleine Yaris heb gezet voordat hij de Toyota-garage verlaat. doc_mike, lees op het rav4team.com/ forum.
Eigenaar van een 318dA M sport 143 pk. Leasewagen. Ik durfde de powerbox niet meteen te plaatsen. Ik moest de hele tijd in sportmodus rijden om koppel te hebben en te kunnen optrekken. De auto is toch vrij zwaar. Ik heb daarom opnieuw contact met P-Tronic opgenomen (ik heb al 3 auto's met hun materiaal) om te weten of ik een kit op een leasewagen kon monteren. Ze hebben me uitgelegd dat hun systeem geen enkel spoor achterlaat. Ik heb dit gecontroleerd en het klopt. Daarna heb ik de P-Tronic powerbox van mijn serie 1 gehaald en in 2 minuten in de leasewagen gemonteerd. Hij gaat nu echt betere in de bochten, reageert ogenblikkelijk en inhalen is dolle pret geworden. Jurgo (Utrecht)
Ik voel grote sensaties met uw powerbox op mijn Toyota Hilux 2.4D die ik erg ondermaats van afkomst vond. Vroeger had ik een DMax die al zwak was, maar de Hilux 2.4 is nog erger. Ik heb gekozen voor de Hilux die ik comfortabeler vind dan de concurrerende pick-ups die ik heb getest. Ik had gehoord dat het misschien snel uit zou komen in 2.8, maar omdat ik snel moest beslissen, kocht ik de 2.4 D toch. Blij dat ik de oplossing heb gevonden om hem "wakker te maken". Met de 200 pk en 500 Nm van de box is het niet meer hetzelfde! Emile S., Agen
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.