Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 278 | 378 | 0 |
P-TRONIC | 374 | 509 | 0 |
Winst | 96 (35%) | 131 (35%) | 0 (0%) |
Van zodra de P-Tronic powerbox onder de motorkap van mijn nieuwe BMW 330e zat, voelde ik hoe ik op alle versnellingen meer koppel had. Het gewicht van de hybridemotor wordt ruimschoots gecompenseerd door het vermogen van de powerbox. Ik heb de verschillende gebruiksmanieren uitgeprobeerd. Een zeer aangename, zachte kracht. Een kleine opmerking voor P-Tronic: de foto van de presentatiefiche kwam niet exact overeen met het product dat ik heb ontvangen (wel heel eenvoudig te monteren) en ze vermelden nooit iets over de chrono... Ik heb het voor mijn BMW dan maar zelf gedaan: van 0 naar 100 km/uur in 4,95 seconden! Peter (Overijse)
Ik heb lang getwijfeld tussen een Mercedes 200 CDI en 220 CDI. Toen ik me informeerde besefte ik dat het enige verschil de programmering is van de injectie. Ik heb dus het kleinere model gekocht en een powerbox. In plaats van 2.200 EUR voor het hogere model, heb ik er slechts 530 uitgegeven voor hetzelfde resultaat. Carlo W., Luxembourg.
Ik kreeg de doos voor mijn Ranger Wildtrack 2.0 biturbo 213 pk. Zeer eenvoudige aansluiting van de verschillende connectoren dankzij uw geïllustreerde handleiding en het beroemde verschil in prestaties ten opzichte van het origineel. Ik had niet verwacht dat ik zoveel koppel zou kunnen krijgen. Dit is zeer nuttig in mijn zeer heuvelachtige omgeving! Bedankt en tot de volgende keer! Orst M., Zirl
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.