Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 140 | 190 | 925 |
P-TRONIC | 174 | 236 | 1204 |
Winst | 34 (24%) | 46 (24%) | 279 (30%) |
Ik ben van een VW polo 1,9 tdi 100 pk op deze Golf 1.9 Tdi 90 pk overgeschakeld. Als ik de twee met elkaar vergelijk, moet ik zeggen dat de 90-versie veel kortademiger en luidruchtiger is. Ik heb P-Tronic's externe herprogrammatie van de motor uitgevoerd. Met zijn extra koppel en zijn ongedurigheid (zo heb ik het graag) lijkt het alsof mijn golf meer vermogen heeft dan mijn BMW 120D, die nochtans 177 pk heeft. Het materiaal is betrouwbaar en ik heb geen enkel probleem gehad. Peter D. (Hasselt)
De 110-motor van mijn Megane is te lineair, hij trekt traag op en de versnellingsbak blijft wat hangen. Na enkele weken heb ik mij een tweedehandse powerbox van P-Tronic aangeschaft. Voordien was die op een Clio 1,5 dci gemonteerd. In een mum van tijd was hij heel discreet in het motorvak geïnstalleerd. Met zijn P-Tronic is mijn Megane is niet meer te stoppen... Chris Q. (Boom)
Oorspronkelijk 75 pk op mijn Ibiza (1.2 TDI), da's niet veel… Als ik wil inhalen, moet ik terugschakelen en op snelheid komen. 't Was soms nipt. Daarom heb ik besloten jullie veelbesproken systeem te monteren. Het verschil is duidelijk: reactietijd van de turbo, geruststellend schakelen. Wat verbruik betreft, is er geen verschil. Volgens jullie zou het verbruik dalen, maar ik veronderstel dat het verbruik van mijn1.2 TDI moeilijk nog beter kan. Na 2 jaar heb ik de powerbox in garantie teruggestuurd (ik merkte het effect er niet langer van). Drie dagen later had ik al een nieuwe ontvangen! Bedankt voor jullie professionaliteit. Olivier (Gouda)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.