| Kw | pk | Nm | |
|---|---|---|---|
| Serie | 107 | 145 | 650 |
| P-TRONIC | 132 | 179 | 801 |
| Winst | 25 (23%) | 34 (23%) | 151 (23%) |
Mijn eerste P-Tronic gekocht en absoluut niet ontgoocheld. Mijn Polo 1.2 TSI 110 trekt uitstekend op (als een 150 pk). Met een volle tank rij ik nu 900 km. Mijn vorige wagen was een 130. 110 benzine, da's maar slapjes… Ik raad iedereen aan een paar euro in een P-Tronic te investeren! Andreas J. (Athene)
Met uw powerbox is mijn Toyota RAV4 2.0 D4D toegenomen tot 142 pk en 320 Nm koppel en ik kan u vertellen dat het heel hard duwen is en dit alles zonder de lineariteit van de motor te verliezen. Er is niets veranderd in de turbodruk, alleen het mengsel is aangepast zodat mijn dealer mijn auto blijft garanderen. Ik ben zo tevreden dat ik direct een powerbox op mijn kleine Yaris heb gezet voordat hij de Toyota-garage verlaat. doc_mike, lees op het rav4team.com/ forum.
Ik hou van mijn Ranger Raptor, maar ik hoopte op een optreden in lijn met zijn uiterlijk. Maar in gebruik blijkt de 213 pk 2.0 net genoeg te zijn... Een vriend van mij heeft je powerbox aanbevolen en ik moet toegeven dat het het spel volledig verandert als het gaat om de prestaties! Nu hou ik hem altijd onder het pedaal, wat waarschijnlijk ook verklaart waarom de motor minder luidruchtig is. Het feit dat de box op alle 6 rijmodi werkt is ook zeer merkbaar. Dat is het, ik wilde mijn getuigenis geven. Nog een prettige dag. Cédric V., Montpellier
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.